לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שקר כלשהו



Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2019    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2019

ערב טוב יאוש ולילה טוב תקווה


חשבתי שישרא כבר לא יחזור, אבל הנה הוא שוב פה, ואפשר להמשיך להתבכיין. יאיי.

 

ימים של מרמור עוברים על כוחותינו.

בפסק זמן הזה שישרא לקח לו, הספקתי להכיר בחור חדש, לצאת איתו לארבעה דייטים ולנתק קשר.

הגעתי למסקנה הסופית שעולם האפליקציות לא מתאים לי. גורם לי יותר מדי סבל וחוסר נוחות.

אני מתחילה לחשוב על האופציה שאשאר לבד, אזדקן לבד ואמות לבד. אולי זה לא כל כך נורא.

אולי אני לא צריכה את החלק הזה בחיים שלי, ואסתפק בדירה עם כלב ואולי גם חתול.

אני לא בטוחה שיש לי כוח לסבול עוד מישהו בחיים שלי. לא בן זוג ולא ילד.

כל כך התרגלתי להיות לבד שכבר קשה לי להכניס אנשים לחיים שלי.

כל כך נוח לי להיות לבד, לחזור הביתה בלי שיהיו לי תוכניות שיאלצו אותי "לצאת לבלות".

בחיי שכל דייט שקבענו גרם לי לסבל. רק רציתי לחזור הביתה, למקום שלי ולהפסיק לשחק אותה כאילו אני נהנית לשבת בבתי קפה או ללכת לקולנוע.

אני כזאת דפוקה ולא נראה לי שיש מה לעשות עם זה...

 

נכתב על ידי , 15/6/2019 20:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,264
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPlease... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Please... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)